ციფრული სარკე

 
 ციფრული სარკე  -  სკოლის ციფრული განვითარების შეფასების ინსტრუმენტია,თვითშეფასება ხდება 15 ინდიკატორის მიხედვით,პედაგოგიურ  ინოვაციებში,ცვლილებების მენეჯმენტსა და  ციფრულ ინფრასტრუქტურაში, სსიპ ზესტაფონის მუნიციპალიტეტის სოფელ დილიკაურის საჯარო სკოლა ინოვატორ მასწავლებელთა მიერ პლატფორმაზე მუშაობას ორი მიმართულებით ახორციელებს:

1. სკოლის რეპორტის გენერირება-სკოლის ციფრული განვითარება  ფასდება ინდიკატორების მიხედვით;

2.ციფრული სტრატეგიის შემუშავება- რეპორტზე დაყრდნობით ციფრული სტრატეგია მუშავდება და პლატფორმაზე განთავსდება, განვითარებისთვის შესაბამისი მიზნები და აქტივობები იგეგმება.

სკოლის ციფრული განვითარება 15 ინდიკატორით  ფასდება, რომელიც 3 სექციადაა დაყოფილი:

  1. პედაგოგიური ინოვაციები 
  2. ცვლილების მენეჯმენტი 
  3. ციფრული ინფრასტრუქტურა. 

სკოლის გუნდი თითოეულ ინდიკატორს შემდეგი სკალის მიხედვით აფასებს:

ა) შენაცვლება:  შემთხვევითი და მცირე მასშტაბის ინოვაციური პრაქტიკის ეპიზოდები, რომელიც რამდენიმე მასწავლებელს მოიცავს, სკოლის ლიდერების კოორდინაციის გარეშე.
ბ) შევსება: მასწავლებლების ჯგუფი და სკოლის ლიდერების შიდა კოორდინაცია, ერთმანეთისგან სწავლა 
გ) გაღრმავება: პროცესების სისტემური ცვლილება; ინოვაციური ელემენტები ყოველდღიური პრაქტიკის ნაწილია და მთელი სკოლის ჩართვა მიმდინარეობს
დ) გაფართოვება: ინოვაციური პრაქტიკის მუდმივი მონიტორინგი, დადასტურებების შეგროვება და ანალიზი მიმდინარეობს პედაგოგიური კვლევების და სასწავლო ანალიტიკის საფუძველზე
ე) უფლებამოსილება: ძირითადი პრაქტიკის გადააზრება მტკიცებულებებზე დაყრდნობით; ინოვაციური ლიდერობა სკოლის ფარგლებს გარეთ

    სსიპ ზესტაფონის მუნიციპალიტეტის სოფელ დილიკაურის საჯარო სკოლაში, ციფრულ სარკე,რომელიც სამ სექციადაა დაყოფილი,  შეფასდა როგორც ინდივიდუალურად ასევე ჯგუფურად, გუნდის მიერ.

 სკოლის ლიდერის მიერ ინდივიდუალური შეფასების რეპორტი

                                            ჯგუფური შეფასების რეპორტი


  
ციფრულ სარკეში ასევე გაიწერა  სკოლის ციფრული სტრატეგია დირექტორის ანგარიშიდან,  ჩვენს სკოლაში ახალი ციფრული სტრატეგიის აღწერასა და მიზნების შესახებ  ვისაუბრეთ გამოწვევიდან გამომდინარე;  გამოწვევაა ---ციფრული ტექნოლოგიების დანერგვა საკლასო ოთახში,სწავლა-სწავლების პრაქტიკის განახლებითა და ინოვაციური მიდგომებით,მოსწავლის ჩართულობით და თანამშრომლობით,მათ საჭიროებაზე მორგება და საგანთშორის პროექტების ინტეგრირება კი უმთავრეს ამოცანაა ჩვენი გუნდისთვის.
  2020-2021 წლის ციფრული სტრატეგიის  შესახებ შეგიძლიათ იხილოთ მითითებულ  ბმულზე:---------------------------





 

 მხარდამჭერები


 


No comments:

Post a Comment

პროექტის შესახებ

        პროექტი “ციფრული სკოლა-საქართველო” 2018 წლის სექტემბერში დაიწყო ესტონეთის საგარეო საქმეთა სამინისტროს დაფინანსებით და ტალინის უნივერ...