სკოლის ისტორია


   სოფელ  დილიკაურის  საჯარო  სკოლა  ზესტაფონის  მუნიციპალიტეტში  მდებარეობსსოფელი  ზღვის  დონიდან 440 მ სიმაღლეზეა  გაშენებული.    სოფლის მოსახლეობა  შეადგენს  1200 კომლს. 

           ჩვენი  სოფლის  განათლების  შესახებ ინფორმაცია მე  -19  საუკუნის  80-90 იანი  წლებიდან  მომდინარეობს . მენშევიკური  მთავრობის   არსებობის   პერიოდში  სოფელში     ამაღლებისნიჟარაულის)   ეკლესიასთან  არსებობდა  ერთკლასიანი  სასწავლებელი , სადაც  ასწავლიდა  ამავე  ეკლესიის მღვდელი - სპირიდონ  ჭიპაშვილი,  შემდეგ  სიძველის  გამო ხის  შენობა  დაინგრა და  სწავლა  მიმდინარეობდა  კერძო  სახლებში .1921 წელს    სოფელში  გაიხსნა   პირველი  დაწყებითი  სკოლახოლო  1930  წელს  კი  გაიხსნა   შვიდწლიანი   
სწავლების  კურსით ,,კოლახ  სკოლა“.  1938  წელს   სოფელში გაიხსნა  საშუალო  სკოლა.  მეორე  მსოფლიო  ომის  დროს ,1944 წელს , ნოემბრიდან  კი  დაიხურა  საშუალო  სკოლის  მე-8, მე-9,   და  მე-10  კლასები  და  სოფელში  დარჩა  ისევ  შვიდწლედი.   სოფლის  მოსახლეობის  მოთხოვნით  1955 წლის  სექტემბერში  სოფელ დილიკაურში  გაიხსნა საშუალო  სკოლა   თერთმეტწლიანი  სწავლების  კურსით , ახალი  შენობა    კი აშენდა 1960- 65 წლებში . 

საამაყოა  ,როცა  ასეთი ისტორიის  მქონე  სკოლაში   მუშაობ  და  ემსახურები  ახალგაზრდების  სწავლაგანათლებას,  თანამედროვე  ციფრული  ტექნოლოგიების  გამოყენებით.  

        

 სსიპ ზესტაფონის მუნიციპალიტეტის სოფელ დილიკაურის საჯარო სკოლა  სულ ყავს 232 მოსწავლე,დაწყებით,საბაზო და საშუალო საფეხურზე. 

დაწყებით  საფეხურზე  I-VI კლასებში  მოსწავლეთა რაოდენობა      119  შეადგენს  

საბაზო საფეხურზე  მოსწავლეთა  რაოდენობა   41  ოსწავლეახოლო საშუალო  საფეხურზე  მოსწავლეთა  რაოდენობა 72-ს  შეადგენს.  

დილიკაურის  საჯარო  სკოლაში  მოსწავლეთა  სწავლა  -აღზრდას 25  მასწავლებელი  ემსახურება. 

 

 

ილიკაურის საჯარო სკოლას მონაწილეობა აქვს მიღებული კონფერენციებსა და სხვადსხვა კვლევით პროექტებში .   

Ამ ფოტოებზე ჩანს ,თუ როგორ  აქტიურად მიმდინარეობს სამუშაო შეხვედრები, პროექტ “ახალი სკოლის მოდელის” ფარლებში; 

  •  

  

აღსანიშნავიარომ დილიკაურის  საჯარო სკოლა მხოლოდ ციფრულ ინოვაციებზე არ არის ფოკუსირებულისკოლის  ადმინისტრაცია  და პედაგოგიური  კოლექტივი   მუდმივად  ზრუნავენ მოსწავლეების ჯანმრთელობაზესპორტის მასწავლებლები აწყობენ  სხვადასხვა სახეობაში  შეჯიბრებებსსადაც ვაჟებთან ერთად გოგონებიც აქტიურად არიან ჩართულნიფიზიკურ აქტივობებს აწყობენ შესვენებებზე და გაკვეთილების შემდეგ და ჩართული არიან ფიზიკურად აქტიური სკოლების ქსელში 

პორტული  აქტივობები და შეჯიბრებები 

 

 

 

  

ნფრასტრუქტურა 

2018-  2019  წლებში სსიპ ზესტაფონის მუნიციპალიტეტის სოფელ დილიკაურის საჯარო სკოლა ჩაუტარდა კაპიტალური რემონტი, ათასწლეულის გამოწვევის   ფონდის  პროექტ ,,MILLENIUM” -ის მიერ   რომელიც   ზედმიწევნით  პასუხობს თანამედროვე  სასწავლო დაწესებულების სტანდარტს. სკოლა   აღჭურვილია    თანამედროვე მატერიალურ-ტექნიკური  ბაზით 

 

სკოლაში განათლების რეფორმის ფარგლებში წარმატებით ინერგება ,,ახალი სკოლის მოდელი’’, რისთვისაც  გადამზადდებიან  პედაგოგები . 
სკოლა გამოირჩევა საუკეთესო ინფრასტრუქტურითკეთილმოწყობილი სააქტო და სპორტული დარბაზებითთანამედროვე ტექნოლოგიებით აღჭურვილი საბუნებისმეტყველო ლაბორატორიითსადაც მოსწავლეები პრაქტიკულად ეუფლებიან მეცნიერების საფუძვლებს.სასკოლო  ბიბლიოთეკა  განახლებული  წიგნადი  რესურსით. 

  •  

 

 

სკოლას  აქვს ერთი კომპიუტერული ლაბორატორია  19  ლეპტოპით და 8 პერსონალური  კომპიუტერი .სკოლაში ინტერნეტი ხელმისაწვდომია ყველა კლასში ყველა მოსწავლისათვის,თუმცა დაცულია  პაროლებით და სხვადსხვა გასართობ საიტებზე წვდომა რა აქვთ; 

 

კოლა გვყავს ინფორმაციული და საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების ორი მასწავლებელი, ასევე გვყავს  Microsoft -ის  ექსპერტი მასწავლებელი--ნათია კოხოძე,რომელიც   უამრავ რესურსს იყენებს მოსწავლეებთან,ინოვაციების და სიახლეების დასანერგად . 

 

 

აგანმანათლებლო ტექნოლოგიების გამოყენებას და საკლასო სივრცეში გადატანას დიდ მნიშვნელობას ვანიჭებთ ,რადგან   21-ე საუკუნის  განათლების თანამედროვე მეთოდები და მიდგომები ამის საჭიროება მოითხოვს, ასევე აუცილებელია  დისტანციური სწავლების გათვალისწინებ. 

 

  

 

 

  

ცვლილებების მენეჯმენტი 

   სკოლა  სათავეში  უდგას -ქალბატონი თეა  ბერაძე , რომელიც მიმდინარე  სასწავლო   წლ  ოქტომბერში  დაინიშნა სკოლის დირექტორის მოვალეობის შემსრულებლად.  

სკოლას  25  მაღალკვალიფიციური  პედაგოგი  ემსახურება .ისინი  მზად  არიან კეთილსინდისიერად  ემსახურონ  იმ საქმეს  რომელიც  მათ  აირჩიეს. 

კოლაში  მასწავლებლებს  შორის  თანამშრომლობითი და დემოკრატიული სკოლის კულტურაა შექმნილი.  

  

პედაგოგიური ინოვაცია 

პედაგოგიური ინოვაცია მოსწავლეზე ორიენტირებული სასწავლო პროცესითასევე შემოქმედებითი უნარების განვითარებაზე განსაკუთრებული აქცენტებით გამოიხატებაციფრული თხრობა ერთ-ერთი მთავარი მეთოდიარომლის საშუალებითაც ყველა მოსწავლის ჩართვას ახერხებენ შემოქმედებით სასწავლო პროცესში სხვადასხვა საგნის მასწავლებლებისკოლა სისტემატურად ზრუნავს მასწავლებლების და მოსწავლეების ციფრული კომპეტენციების განვითარებაზე 

 

 

 

ინოვაციური პედაგოგიკაუპირველეს ყოვლისაინოვაციური  მეთოდების გამოყენებაა  სასწავლო  პროცესშიდღესდღეობით ინოვაციები განათლების განვითარების ერთ-ერთი მნიშვნელოვანი ფაქტორია,  ამ მიმართულებით ჩვენ ქვეყანაში ტარდება სხვადასხვა ღონისძიებებისაქართველოს განათლებისმეცნიერებისა და სპორტის სამინისტროს გადაწყვეტილებით, 2019 წლიდან ინოვაციური საგანმანათლებლებლო მეთოდოლოგიების და რესურსების დანერგვა განხრციელდა,,ახალ სკოლის მოდელის მიხედვით   50  სკოლაში. მომდევნო  წელ  კი  მას  დაემატა  100 სკო  და  სწორედ  მათ შორის იყო „სსიპ ზესტაფონის მუნიციპალიტეტის სოფელ დილიკაურის საჯარ სკოლა“. მოცემულ  მოდელ განათლების თანამედროვ  მიდგომების ძიებითა და ახალი ტექნოლოგიების გამოყენები რეალიზდება. 

 

ნებისმიერი სიახლის დანერგვის აუცილებელი კომპონენტი ინიციატივიანი პედაგოგები და  ძლიერი მიზანდასახული გუნდიასწორედ ეს არის ჩვენი სკოლის ძლიერი მხარეთანამშრომლობაგუნდურობაკრატიულობაპასუხისმგებლობარაც არის ენი სკოლის წარმატების ფორმულა. 

  

ციფრული სარკე 

თანამედროვე ციფრული ტექნოლოგიების გამოყენება აქტუალობას იძენს განათლების ყველა საფეხურზემათ შორის ადრეულ განათლებაშიდღეს ბავშვები გარემოცულნი არიან ციფრული ტექნოლოგიებით დაშესაბამისადციფრული „გარემო“ მათთვის ბუნებრივი და ბევრად უფრო გასაგებიავიდრე ბევრი ჩვენგანისთვისადრეული განათლების თანამედროვე მკვლევრების მოსაზრებითციფრული ტექნოლოგიები ბავშვებს სთავაზობს ცოდნის კონსტრუირებისა და უნარების ჩამოყალიბების მრავალფეროვან საშუალებასა და მოდალობასსმარტფონიკომპიუტერიტაბლეტებიმარტივად პროგრამირებადი სათამაშო რობოტები – რეალობის შესწავლისა და რეპრეზენტაციის ისეთ შესაძლებლობებს იძლევარომლებიც მათ გარეშე წარმოუდგენელი ან ძალიან რთული იქნებოდა. 

ნოვაციური მიდგომა და ციფრული რესურსების გამოყენება 21-ე საუკუნის სწავლების პროცესში უმნიშვნელოვანესი მიმართულებაასაქართველოს  განათლებისმეცნიერებისა და სპორტის სამინისტროს მიერ განხორციელებულ სხვადასხვა ღონისძიებებში. Დილიკაურის საჯარო სკოლის დირექციის ხელშეწყობითა და  ინოვატორი პედაგოგების მუშაობით  უამრავი საინტერესოპროექტი  ხორციელდებაპედაგოგები  თავიანთ  მოსწავლეებს  ასწავლიან .თანამედროვე, უახლესი ციფრული რესურები გამოყენებით. 

ღნიშნული მუშაობის პროცესი შეგიძლიათ იხილოთ ქვემოთ 

Inserting image... 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

დღეს ბავშვები ტექნოლოგიური სამყაროს აბორიგენები არიანხშირადუფროსებისთვის გასაკვირადისინი ძალიან მარტივადსწრაფად და ზედმეტი ძალისხმევის გარეშე ეუფლებიან სხვადასხვა ტიპის ტექნოლოგიების გამოყენებასხშირად ბავშვები თავისუფლად სარგებლობენ ციფრული ტექნოლოგიებით წერა-კითხვის სწავლამდეცმეტიცხანდახან სწორედ ამ ტექნოლოგიების საშუალებით უვითარდებათ წიგნიერების უნარ-ჩვევებიამდენადტექნოლოგიები ის სფეროასადაც ადრეული ასაკიდანვე ბავშვებს აქვთ შესაძლებლობა საკუთარი კომპეტენტურობისა და შემოქმედებითობის დემონსტრირების. 



დილიკაურის საჯარო სკოლამ ჩაატარა კვლევა  სელფის მეშვეობით,აქტიურად ჩაერთო როგორც ლიდერები,ასევე მასწავლებლები და მოსწავლეები,დაწყებით კლასის საფეხურიდან.სელფის რეპორტის კვლევამ გამოკვეთა  გამოწვევა, პროექტებზე მუშაობისას,კონკრეტულად,საგანთაშორის ინტეგრირება ციფრული ტექნოლოგიების გამოყენებისას.



 

 

 


 

 

 

 


No comments:

Post a Comment

პროექტის შესახებ

        პროექტი “ციფრული სკოლა-საქართველო” 2018 წლის სექტემბერში დაიწყო ესტონეთის საგარეო საქმეთა სამინისტროს დაფინანსებით და ტალინის უნივერ...